425,00 zł
Cena netto: 345,53 zł
449,00 zł
Cena netto: 365,04 zł
449,00 zł
Cena netto: 365,04 zł
449,00 zł
Cena netto: 365,04 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
749,00 zł
Cena netto: 608,94 zł
790,00 zł
Cena netto: 642,28 zł
790,00 zł
Cena netto: 642,28 zł
W każdym lokalu, który zajmuje się sprzedażą bądź wypożyczaniem odzieży kobiecej, nie może zabraknąć sklepowego manekina wystawowego (z damskim torsem i głową). Trudno wyobrazić sobie odpowiednią ekspozycję i prezentację ubrań bez pomocy tego typu. Żaden wieszak nie jest w stanie tak dobrze przedstawić sukni czy innych części garderoby. Dopiero na figurze odzwierciedlającej budowę ludzkiego organizmu można zauważyć, jak materiał układa się w określonych partiach ciała. To właśnie dlatego sklepowy manekin wystawowy damski (tors i głowa) jest tak ważnym elementem wystroju punktów sprzedaży.
Manekiny damskie dla efektywniejszej sprzedaży internetowej
Coraz bardziej widoczne staje się zjawisko zakupów internetowych. Ludzie cenią ten typ prowadzenia działalności handlowej, ponieważ jest bardzo wygodny. Kupując odzież za pośrednictwem sklepów online, chcą mieć jednak pewność, że podobnego wyboru dokonaliby podczas wizyty w stacjonarnym lokalu. Wówczas przydatny okazuje się sklepowy manekin wystawowy, którego damska głowa i tors pozwalają na odpowiednie wyeksponowanie sprzedawanego produktu – tak, żeby klient miał możliwość dokładnego obejrzenia towaru. Dzięki temu chętniej podejmie decyzję o zakupie, a Ty otrzymasz mniej zwrotów.
Rodzaje manekinów damskich
Pierwszą cechą rozróżniającą poszczególne typy sklepowych manekinów wystawowych (z damskimi torsami oraz głowami) jest ich kolor. Dobór odpowiedniej barwy nie polega jedynie na kierowaniu się osobistymi preferencjami, lecz może rzutować na skuteczność sprzedaży.
Zauważalna jest pewna sezonowość – w miesiącach wakacyjnych chętniej kupowane są ubrania pokazane na ciemnych modelach. To dlatego, że na ich tle najładniej prezentują się jasne odcienie letnich kolekcji. Zatem warto w przemyślany sposób dobierać sposób ekspozycji różnych typów odzieży. Znaczenie ma również wystrój samego sklepu – utrzymane w pastelowej tonacji wnętrze można np. przełamać mocnym akcentem ludzkich figur w czerniach, co pozwoli wyróżnić wybrane produkty.